ARDEX

Aktualności

Aktualności

 

Ardex wprowadza globalny projekt nowych opakowań

Jaśniejsze, bardziej jednolite, kolorowe, nowocześniejsze: Ardex zmienia projekt swoich opakowań produktowych na całym świecie. Zachowany zostaje znany schemat kolorów dla poszczególnych grup produktów. Teraz jednak kolory zajmują znacznie więcej miejsca – a produkty mają wyższą wartość rozpoznawczą. Ponadto producent materiałów budowlanych ulepszył etykietowanie, dzięki czemu klienci mogą szybciej i łatwiej znaleźć żądany produkt.

W Niemczech Ardex od 20 lat stawia na klarowną strukturę asortymentu z wyrazistymi kolorami. W przypadku produktów PREMIUM od pewnego czasu stosuje się również pasujące motywy. Nowe opakowanie ma teraz być bardziej atrakcyjne, a jednocześnie lepiej pasować do zmienionego wizerunku producenta chemii budowlanej. „W ostatnich latach Ardex stał się otwartą i nowoczesną firmą. Teraz powinno to również znaleźć odzwierciedlenie w naszych opakowaniach” – mówi Dr. Markus Stolper, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i sprzedaży w Ardex.


Kodowanie kolorami staje się jeszcze wyraźniejsze

Opakowanie jest w pełni kolorowe w porównaniu do starego. To zróżnicowanie ułatwia sprzedawcom detalicznym przydzielanie produktów do różnych obszarów zastosowania. Na przykład kleje do płytek znajdują się w różowych workach, produkty do malowania w niebieskich, a worki z masami wyrównującymi powierzchnię do podłóg w kolorze czerwonym. Drugi kolor na dnie worków, który ułatwia identyfikację produktów w grupie produktowej lub worków na magazynie, pozostaje niezmieniony.


Motywy pokazują obszar zastosowania

Produkty PREMIUM, takie jak ARDEX G10 i nowe kleje do podłóg, zawierają już dopasowane motywy obszaru zastosowania i jeszcze bardziej ułatwiają poruszanie się po ofercie Ardex. „Ta koncepcja została bardzo dobrze przyjęta, ponieważ od razu wiadomo, gdzie można zastosować dany produkt. Dlatego zdecydowaliśmy się wyposażyć w motywy również najpopularniejsze produkty PREMIUM z odpowiednich grup produktowych” – kontynuuje Stolper.


Produkty w nowych opakowaniach w sprzedaży od końca roku

Obecnie na rynek niemiecki produkowane są w nowych opakowaniach kleje do płytek i masy szpachlowe. Zmiana w handlu będzie następować stopniowo, produkty w nowych opakowaniach powoli będą wypierać stare. „Zrównoważony rozwój jest dla nas w Ardex bardzo ważny. A utylizacja nienaruszonych pojemników nie byłaby dla nas uzasadniona ekologicznie” – mówi Stolper. „Dlatego w przypadku niektórych produktów zmiana będzie znacznie szybsza niż w przypadku innych. Jednak spodziewamy się, że pierwsze nowe opakowania pojawią się w listopadzie, a dopiero na początku 2021 r. W obiegu znajdą się produkty w nowych opakowaniach”.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close